here i go again..

Bara, bara, bara dryg dag. Helt seriöst, hur värt är det att ha "utvärderingar" från 8.30-10.30 och utv.samtal 15.10? Himla ovärt om du frågar mig. Hade fem timmar att ta död på, det var inte det lättaste kan jag lova. Men ändå gick det rätt bra och framåt slutet blev jag nästan lite stressad över att jag inte hunnit plugga så mycke. Sån är jag, stressad över allt. Grymt kul! Tack vare IKSU så överlevde jag idag också.
Och tack vare att jag visste att jag är ledig imorrn så orkade jag mig upp ur sängen imorse. Nu ska jag plugga igen det som jag "inte hann" på mitt fem-timmarshål. Och imorrn ska jag sova. Och tänka på alla som måste upp tidigt på utv.samtal eller skola, det är synd om dom...not!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0