say your good-bye

Så sjukt less och lättretad man kan vara....det är nästan hemskt! Min dag började inte bra, det första jag ser är en sur (himla sur) klasskompis. Sen gör liksom inte matteboken allt bättre. Och knasiga fördomar på svenskan får en liksom inte på så mycke bättre humör. ÅH, jag har varit en riktig surkärring idag. Efter lite oseriös träning med Ida så träffade jag Malin på Vasaplan. På bussen hem kom vi på en massa fina sätt att "uttrycka" våra känslor. Malin tycker att jag ska lägga ner en massa saker. Efter idag är jag nästan böjd att hålla med..
Dagens ord är iaf kompakt (kompakt lasange, kompakt mjukmacka och kompakt mjölk.)
Min samhällskunskap tycker fortfarande inte om mig....

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0