tell you i need you!!!!

Jag har kommit på en sak. Att höstdeppa gör ingenting bättre men ändå deppar jag verkligen ihop nu på hösten. Varför? Jo, för att jag är less på allt. Samma saker hela tiden, verkligen ingen omväxling alls. Det är omöjligt att försöka glömma något eller lämna nått bakom sig, det går verkligen inte. Man blir nerdragen i det direkt igen.
Åh, ja...jag är också less på alla negativa inlägg men det är inte så himla lätt att vara positiv när man druknar i plugg och är less på sig själv. Men jag ska bättra mig, jag lovar. Bara jag får deppa skolveckan ut, i helgen blir det andra (lusse)bullar.


Då var jag inte less....

Kommentarer
Postat av: maja

jag tog den bilden va? :D

2008-11-27 @ 22:27:17
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0