and I slowly go insane!

Att vara ledig en dag mitt i veckan är så otroligt skönt! Typ bland det bästa som finns. Även om jag nästan gick rakt in i min gamla mellanstadielärare när jag tog en promenad på morgonen. Han och massa småungar var påväg från lunchen och jag hade inte ens ätit frukost, jag gillar att sova! Jag försökte undvika honom och när jag precis tror at jag lyckats så hör jag en lite halvsur röst "HEJ, Sofia Wiklund...". Det var inte lika kul. Resten av dagen spenderades men Agens på stan och självklart bodde vi några timmar på Station. Konstigt nog så fick vi faktiskt lite pluggande gjort, det brukar vi ju liksom inte få så ofta.....
Idag gjorde jag inte ett piss på skolan. Skrev en dikt på franskan om en isbjörn som satt ensam på en ö och åt gräddtårta. Min och Agnes fantasi är himla fin ibland.
Nu ska jag duscha efter min springtur och sen se lite onetreehill. Jag blir alltid så glad av det. Speciellt dom gamla avsnitten som går på kanal5 just nu, dom är så sjukt bra. Sägong 6 går lite utför måste jag medge.


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0