i'm head over heels, baby

Hey babe, i'm back in school. Typ...min hjärna har fortfarande lov vilket gör det himla svårt att koncentrera sig på lektionerna. Som tur är så har dagen inte alls varit så krävande. Bara två lektioner. Matten tänkter jag inte ens säga nått om, jag mår illa bara jag tänker på den. Nu sitter jag och försöker komma på en sjukt bra idé till en svenskanovell. Kommer dock inte på ett skit. Har en liten idé men den kommer bli alldeles för personlig. Men i slutändan så tror jag ändå att Mimmi och Maja övertalar mig att ta den, det brukar ju sluta med att jag blir övertalad..
Påväg till skolan idag så kom bild-Oskar cyklande förbi och började prata med mig. För att jag ska höra vad han säger så rycker jag ut hörluren ur örat. När jag sen kommit in på skolan och tagit av mig jackan inser jag att gummipluppen som sitter på hörluren är borta. Så var den dagen förstörd. Nja, inte riktigt förstörd men det blev en himla dålig start. Så efter skolan åkte jag ner på stan och gick för kanske femte gången i mitt liv på ClasOhlson och hittade plupparna direkt. Då blev jag lite gladare..

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0