who know's me better

Jag har ont i armarna. Eller ont och ont..träningsvärk kallas det Det är lite småjobbigt eftersom jag tillbringa min dag med att skriva klart min novell... Jag som inte ens kommit halvvägs, bra jobbat Sofia!
Det går inte att beskriva hur skönt det var att få göra bort matteprovet. Antingen gick det jättebra eller jättedåligt, haha. Jag har faktiskt ingen som helst aning. Var iaf helt urladdad efter provet, så det gick inte så bra för mig och Ida att plugga sam efter skolan. Det blev Iksu för min del. Sen tog jag busen ner till vasaplan (jag måste bara så berätta hur sjukt jobbigt det är att sitta i en "dragspelsbuss" och sen precis bakon själva dragspelet. Det gnisslar ju som sjutton! Bussen igår tog verkligen priset. Fick plugga in hörlurnarna och ha nästan högsta volym bara för att dämpa gnisslandet litegrann..tur att det inte var så långt iaf!) Aja, väl på stan träffade jag Aggan och vi gick och åt en himla romantisk middag på..max. Sen blev det Luff. Himla kul att träffa some old konfapeople igen, det var ju liksom inte igår. Och Krille fick ju sitt efterlängtade fika tillslut. Jag och Agnes bröt en tradition igår! Vi gick inte på Station efter, det blev Waynes.
Shit, nu är det verkligen novelldags, puss


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0