I'm swept off my feet

Jag suger! Haha, jag glömmer hela tiden bort massa saker. Som att blogga, som att mamma åker tidigt så att jag måste ta bussen, som att äta frukost, som att ta med frukt, som att se ugly betty, som att se desperate (hannah, jag ska inte glömma grey's. jag lovar...), som att svara på sms o.s.v.... Det är bara så himla mycke nu. Har inte tänkt skriva upp allt jag har i skolan, det blir jag bara ännu mera stressad och deprimerad av.
Ingenting går bra just nu, verkligen ingenting. Plus att jag tror att jag håller på att bli sjuk, kan det bli bättre?! Förstår liksom bara inte hur jag kan vara så otroligt korkad när det gäller vissa saker. Jag vet ju vad jag vill, varför kan jag inte bara säga det?  Och varför kan jag inte bara lägga ner vissa saker? Hålla mig till "planen"? Om jag ändå hunde svara på dom frågorna... Då skulle allt bli så grymt mycket lättare!


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0