Its not that hard to be a friend,

Känns så himla tungt med skola imorrn. Det kommer bara bli så sjukt.....jobbigt. Bara, bara jobbigt. Nästan inte det minsta kul.


Kul hade jag däremot igår. Jag och Majsbollen är nästan lika konstiga. Dock är nog mina snygga danser det värsta Maja vet. Eller kanske det bästa? Hon skrattar iaf.. Att Malin och HG kom förbi med glögg och pepparkakor var himla myspys tycker jag. Även om dom sen mer eller mindre tvingade mig att se massa läskiga filmer.. Men sånt får man leva med :)
Idag räddade broddarna min springtur. Utan dom hade jag garanterat ramlat och brutit ett ben eller två.


She LOVES my food, she really does!



Kommentarer
Postat av: maja

Hhahaha jag älskar alla dina konstiga moves ;)

btw,, hatar bilden längst ner!

2008-11-03 @ 18:29:07
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0