weak in the knees

Herregösses så det snöar. Och minst hälften av all snö på backen hamnar på något konstigt sätt i mina skor..Jag tror jag måste börja knyta dom ordentligt nu. Det blir ju så himla kallt och vidade myspys är det inte att vara blöt om fossingarna.
Dans idag på idrotten och jag kan ju inte göra annat än att skratta! Vissa gick verkligen in för sin roll, haha. Och tro det eller ej, det var faktiskt rätt kul. Dock skönt att det inte är någon fler gång..Inte i år iaf.
Mina försök till att plugga på samhällskunskapen är närmast patetiska. Dom går med andra ord verkligen inte framåt, snarare bakåt.
Och nu ska jag inte ens försöka sätta mig in det det hela utan jag ska lägga mig om lyssna på massa musik som Magdalena skickade.
PUSS
(Jag slutar 11.00 imorrn, det är himla skönt!)


Kommentarer
Postat av: magdaa

:) jag är för snäll :]

2008-11-25 @ 17:32:17

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0