You´re the stars at night

Askul, mitt internet kruppar. Det är bland det jobbigaste som finns (ja, jag vet. i-landsproblem..) Men det är faktiskt ganska skönt att vara utan dator ibland också. Jag blir mycke mindre stressad och allt sånt. Det borde vara bra, ellerhur?
Det som är mindre bra är att jag har haft ont i huvudet sen i torsdags. Verklilgen konstant huvudvärk! Åh, det är ännu jobbigare än internetkrupp. Mycket jobbigare..
Idag har Malin dragit med mig ut. Först på promenad, sen till Storsjö där vi skulle sola tyckte hon. Antingen tyckte hon att jag var alldeles för blek eller så var hon bara otroligt sugen på att sola. Jag tror att det var en blandning av båda.
Känns konstigt att på omkring på Storsjöhallen nu. Det var liksom nått jag hade lämnat bakom mig. Efter alla innebandymatcher och träningar, alla idrottstimmar och alla andra timmar man bara har slösat bort där. Det är en hel del kan jag lova. Och igår "slösade" jag bort hela kvällen där igen. Eller.. man slösar aldrig bort tid när man är med ske-brudarna. Där är varje minut guld värd! Ikväll blir det troligen knytkalas hos Malin. Det blir myspys och jag ska försöka att inte vara så sjukt trött. Men innan det blir det släktmiddag, Farsdag you know. Men först ska jag åka iväg och heja på syrran lite. PUSS

Kommentarer
Postat av: hhanna

yahooo, MYCKET trevligt!

2008-11-08 @ 18:42:40
URL: http://hhannnaa.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0