your heart starts to wonder where on this earth I can be

Jag blir bara så deprimerad när jag ser min mattebok. Den har legat på mitt skrivbord hela lovet men jag har liksom gömt den under massa andra papper. Men nu tänkte jag vara så himla duktig och räkna några tal eftersom jag insåg att jag ligger typ 10 sidor efter planeringen. Tror du jag förstår nått? NEJ, såklart jag inte gör. Har glömt nästan allt av det vi höll på med innan lovet. Men imorrn, så ska jag bannemig förstå iallafall två sidor. Det blir alltså en rolig panik-pluggdag imorrn. Jag längtar...............

Nu måste jag snabbt in i duschen för snart kommer min älskade Majsboll. Hon har varit i Spanien på lovet så hon är säkert brun och fin. Och nej, jag är inte alls avis på henne.....

 
and i love, i love, i love you.

Kommentarer
Postat av: L

Sv: Oh det lät ju bra :) har inte kommit så långt än men den verkar bra.



Lycka till med matten!

2008-11-01 @ 19:25:27
URL: http://nehas.blogg.se/
Postat av: the unnamed

where do i fit in the picture tonight?

and where do i fit in?

have you forgotten us......

2008-11-01 @ 20:02:20

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0