dont want a second guess

Mysig och lugn kväll igår. Jag fick äntligen se Mitt liv som popstjärna igen, tack Måns. Haha. Den är så fjantig och förutsägbar att den blir bra, riktigt bra. Jag vet att Måns tycker om den egentligen, han vågar bara inte erkänna det...

Idag var jag och tittade lite på min broder som spelade innabandy i Sävar. Dom förlorade och det betyder att jag kommer ha en sur brorsa hemma ikvl. Jättekul... Efter matchen gick jag och syrran en liten sväng och hon hittade en klätterställning som hon bestämt skulle upp i. Sen stannade vi på Ica i Sävar och i kassan sitter en tjej från Minerva. Lite förvånad blev jag allt..
Nu ska jag ut på en promenad med Magdalena. Hon har ju gått och blivit brunett nu, undra hur det ser ut?


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0