I had to find you, tell you I need you

Jag har lov nu. Fatta, en hel vecka utan skola!
Ändå har jag PMS och är på världens menshumör även fast jag inte ens har dålig vecka. Hur går det ihop? Jag vet iaf inte. Stackars dom som måste umgås med mig ikvl..haha. Jusste, nu ska jag in till stan , igen (suck!). Liiiiiiiiite jobbigt bara.. Men jag har ju lovat att komma och lyssna på Helena som sjunger på Luff. Och Agnes skulle bli förbannad om jag inte gör henne sällskap så jag har inte så mycke till val. Men jag tror att det är bra att jag inte sitter hemma och glor på tvn hela kvällen. Då skulle jag bara må ännu sämre! Tragiskt, ellerhur? Jag röstar iaf på Station efter. Jag är sugen på en stor, fet chokladboll!
Nu ska jag ta på mig en VARM kofta, jag tänkter inte frysa när jag väntar på bussen!! Och sen traska iväg till någon busshållplats. Ska nog inte gå till den vanliga, vid dagiset. Jag tar den andra, det är ju bra med omväxligt..




Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0