If the heart is always searching, can you ever find a home?

Kunde verkligen inte sova inatt, undra vad det berodde på.. Men iaf, därför är jag himla trött just nu. Efter Grey's (som jag förövrigt längtat sjukt mycke efter hela veckan) så blir det sängen. BUMS! Ska inte ställa någon väckare imorrn, verkligen inte. Jag ska bara....sova. Sen plugga, sen städa, sen träna, sen på bio. Ja, en ganska okej dag. Hoppas bara att gymmet inte är överfullt. Och att det inte är så många lärare där. Jag har ju en tendens att alltid springa på...ja, en viss person där. Jobbigt!
Idag har iaf Ida, min kära konfakompis och classmate hälsat på mig. Det var myspys.
Nu ska jag myspysa framför tvn.

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag håller med dig. Det var ganska oväntat men ändå kul, det blir intressant att se vad som

händer nu framöver. :)

2008-10-29 @ 21:16:40
URL: http://nehas.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit, du skrev denna prick klockan nio! vilket betyder att du missade de första sekunderna av grey's!!!!!!!! hur mår du egentligen människa?

2008-10-31 @ 08:28:59

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0