i'm done, so done.

Estet-läraren kunde inte välja en bättre dag att vara sjuk på. Jag vad så grymt glad när jag fick gå hem efter engelskan, hade verkligen inte pallat en lektion till.
Nått är iaf himla konstigt med mig. Idag har jag varit hur trött som helst, haft ont i huvudet, mått illa, varit yr och bara allmänt..svag. Inte så himla bra. Tänkte läsa lite svenska efter maten men det resulterade i att jag har suttit och halvsovit i tre timmar. Jag som egentligen måste packa...Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha med mig, måste nog ta tag i det nu. Jag dissar svenskan imorrn och ska istället sitta och trängas med mina kära syskon i baksätet på en inte fullt så stor volvo. Imorrnkväll blir det Gribby och sen Sthlm på lördag, match lördagkväll och Ikea + ännu mera bil på söndag. Så,nu vet du. Nu ska jag packa, jag tycker inte om att packa.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0