I'm holding you closer than most

HG är och stirrar på Björn Gustafsson, (jag är bara lite avis på henne.)
Jag sitter hos mina kusiner. Pluttkusinen fyller år. Tidigare idag har jag varit på stan med Malin. Jag köpte present åt Amanda (kusinen) och hon tyckte om det! :) guu, så skönt! Jag sprang länge och försökte hitta något bra till en åttaåring, det är inte det lättaste kan jag säga.
När jag kom hem tog jag en runda runt Lövöudden, det var kallt, jobbigt med himla skönt, iaf efteråt. Sen var jag så otroligt snäll och städade kaninburen. Det tråkiga är att jag inte tror att Tarzan mår så himla bra. Han har nån "knöl" på sidan och jag hela tiden trott att det var hans svans.. Men när jag hittade hans riktiga svans så insåg jag att det var något annat. Stackare, hoppas han inte har ont, då blir jag så himla ledsen.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0