Then you came and swept me up

Egentligen borde jag inte sitta här.. Jag gick upp på mitt rum för en timme sen och tänkte kolla igenom engelskan tills imorrn. Först ringer Mimmi och vi snackar i drygt en halvtimma. Vi har fina planer inför de kommande tre åren, haha. Sen fastnar jag på aftonbladet.se ett bra tag. Där står det så mycke strunt som man bara måste läsa, not good.
Mina ben är döda, helt stendöda..nästan. Tänkte att det var på tiden att jag tog en långtur så det fick bli drygt en mil idag. Vilket kommer att kännas imorrn. Synd att jag lovat Agnes att gymma med henne.. Får väl hoppa över benövningarna.
Nej, nu ska jag tända lite ljus och dra en filt över mig. Sen ska engelskan få sig en omgång. Tagga..

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0