you can take ny breath away.

Första matteprovet är nu avklarar och jag har ingen kommentar till det, punkt slut. Vill bara få tillbaka det så fort som möjligt. Är bara så otroligt glad att det är över! Även om vissa av mina kära klasskompisar tror att jag är helt efterbliven när det gäller matte. Och inte peppar dom en heller. Jättekul att starta miniräknaren och så står det "du kommer inte klara det!" ÅH, man blir ju bara så sjukt peppad då.. not. Men jag ska visa dom. Och Oskar ska få igen, bigtime, jag lovar! Bara engeskan kvar denna vecka. Sen STHLM i helgen, jag behöver väl inte säga att jag längtar, eller?

När jag och Måsn skulle börja dra oss från Station mot bussen så sprang jag på mina snygga, charmiga och otroligt trevliga chefer, haha :) Riktigt kul, var ju ett tag sen sist. Dom garanterade mig även jobb nästa somar "Självklart att Soffler ska jobba, annars blir det ju en tråkig sommar".  Nu ska jag bara snacka med Micke om detdär med Soffler, det känns inte riktigt som ett sådär jättefint smeknamn.....Men jag har ju nästan vant mig nu så, whatever.

Nu ska jag bara dryga kvällen ut. Se på tv och frossa i frukt, troligen göra en smoothie och sånt gott. Dock tror jag att min tv inte vill vara med min längre. Den var knasig igår och jag har inte vågat starta den igen. Kommer bli så sur om det är dum idag också.



Jag är fika-nörd!
Men dom mackorna är typ det bästa jag vet. Speciellt med en kopp varmchoklad och tre ton grädde!



Best friends next summer too, i guess....
Nu blev jag lite småsugen på en jordgubbe igen. Var så himla längesen jag tuggade på en sån röd, söt sak.

Kommentarer
Postat av: maja

mike och martin :)

dom MÅSTE ge mig jobb nästa sommar annars blir jag arg och förlåter dom ALDRIG!

2008-10-08 @ 11:30:45
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0