won´t you be my solid ground?

Ibland vill man bara vara hemma, helt för sigsjälv och göra ingenting alls. Idag var en sån dag, bortsett från skolan. Och gymmet med aggan. Jag har bland annat läst en massa sidor i min bok, den är bra med komplicerad som sjutton.

Typ det mysigaste man kan göra när det är mörkt och kallt är att tända en brasa och sitta och stirra in i elden, det var min favoritsysselsättning ikvl. Jag det, det låter sjukt med det är himla myspys. Nu ska jag gräva ner mig i min säng bland täcken och kuddar. Hoppas det finns något småkul på tvn iaf. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: M taflin

Mysigt det där lät alltså! hata höst btw.... :)

2008-10-03 @ 23:34:19
Postat av: Anonym

VET DU VA JAG SKA GÖRA IKVÄLL??

DRREGLA ÖVER BJOOOERN GUSTAVSSON!!!!!

pilluttadej!

2008-10-04 @ 16:27:27

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0