babe, believe me..

Idag var en bra dag, faktiskt en himla bra dag :)
En lektion och pyttelite gym. Sen tog vi över beachhallen, typ.. Även om vi inte är proffs riktigt än så var vi himla duktiga, tycker jag. Och jag lovat att jag ska börja kasta mig, såg bara inget behov av det idag. Oskar täckte upp så fint både framför och bakom mig, Maja servade perfekt, Ida fanns överallt och Mimmi.. ja, hon körde sina superslag, haha. Jag stod nog mest bara i mitten och var ivägen.
Ikväll ska jag inte göra ett piss. Eller jo, jag ska bara lata mig framför tvn. Först blir det PrisonBreak och sen DESPERATE bye!

 

Kommentarer
Postat av: hhanna

DESPERATE!!!!!

svar: tack babe!

2008-10-21 @ 20:07:48
URL: http://hhannnaa.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0