you´re so worthy, all the saints bow down

Jag blir lika förvånad varenda gång jag hör Helena sjunga, hon är så himla bra. Om hon och Agnes sjöng tillsammans så vet jag att jag skulle sitta längst fram och stortjuta!

Igår, när Helena sjöng Holy, så kom jag ihåg hur otroligt kul det var på konfan. Jag började gåta och Aggan tyckte nog att jag var lite för känslosam.. men jag såg allt att hon också var alldeses tårögd!
Men helt ärligt, det går inte att beskriva känslan på sista aftonbönen när vi stod på bänkarna i kapellet och halvskrek Holy, det var bara så sjukt underbart. Jag kommer aldrig glömma det. Jag kommer aldrig glömma konfan! Det var garanterat några av det absolut bästa vekorna i mitt liv. Jag saknar kramringarna!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh konfan! Saknar det jag med.

2008-10-28 @ 19:34:14
URL: http://nehas.blogg.se.

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0