you say it best, hun.

Jag har utnyttjat min lediga dag ganska bra. Lite sovmorgon, BodyPump på iksu med Aggan. Sen åkte vi ner på stan och bodde på station några timmar. Seriöst, det är nästan som mitt andra hem. I love it! Samhällskunskpen fick också göra oss sällskap ett tag. Jag längtar inte til provet. Attans att det skulle vara imorrn, jag kan det inte. Plus att det är himla kul att vi har typ dubbelt så mycke som Aggans klass och hon går ju ändå sam.. Konstigt!
Nu ska jag råplugga i en halvtimme, sen ska jag stirra på Dr McDreamy, mums.
 Här, ett bevis på att vi faktiskt pluggare litegrann och inte pratade strunt och.. ja, sånt hela tiden. Inte för att vi någonsin pratar strunt egentligen men.. ;)

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0