that was when i ruled the world

Jag har äntligen, äntligen, äntligen läst ut min bok. Så hemskt var det inte men det blev ganska drygt, även om boken var bra. Är mest bara glad att jag bläddrat mig igenom alla 704 sidorna.Men jag kom precis på att det komme rbli himla svårt att skriva en läslogg på den.. Äh, jag får ta tag i det imorrn. Och matten får jag också ta tag med imorrn, jag orkar verkligen inte ikvl!
Kvällens ansträngning var att cykla och hämta upp min kära lillasyster och skjutsa henne på pakethållaren hem, i spöregn och motvind. Oj, vad duktig jag kände mig. En riktig toppensyrra, iaf i tjugo minuter, haha!
Nu ska jag på fullaste allvar gå och lägga mig. Ska bara ta bort sminket och borta tänderna. Sen väntar sängen, och oj så jag har längtat!!!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0