nothing compares to you

Min fredag blev faksiskt bättre än vad jag hade trott. Dom små "problemen" som jag hade försvann ganska smärtfritt iaf. Okej, det första blåste nästan iväg med vinden, så lätt försvann det. Men det andra problemet fick väl kanske inte en lösning direkt.. och jag kommer inte kunna släppa det på ett bra tag. Men det är över för stunden iaf, det är bra.
Okej, nu ska jag sluta snacka i gåtor. Förutom problem så har min dag bestått av franskaprov, några lektioner, nårga kilometer på Iksus-löpband + tusen situps(kändes det som iaf,..) på en såndär rund och fin pilatesboll. Skolveckan avslutades med bokcafé hos min ja..gulliga svenskalärare. Det var myspys. Även om vissa i fåtöjlen bredvid mig hade det lite extra mysigt ibland..hm.
Jag upptäckte när jag gick till bussen hur himla bra mina klasskompisar är. Mimmi, Maja, Ida och Julia är toppen, bäst bara. Okej, det finns faktiskt fler i klassen som är ganska gulliga men dom får se sig aningen slagna av mina fyra tjejer.

Nu har mina gäster dragit sin kos och jag ska gräva ner mig i min syrras säng och se Freaky Friday (min tv är ju död..), tror jag kan den filmen utantill, nästan iaf. Sen hoppas jag att alvedonen som jag tog för fem minuter sen börjar värka ganska så snart, innan mitt huvud sprängs, TACK!


Kommentarer
Postat av: malin

haha freaky friday är världsbäst! =)

2008-10-18 @ 16:56:57
URL: http://mtaflin.blogspot.com

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0