och hur gick det till?

Min lugna hemmakväll gick åt skogen då HG och Hanna drog med mig till stan vid halvsju-tiden. Planen var att se Dalen-City men det var ganka proppfullt när vi kom dit. Så det fick bli plan B, Station. Minst lika mysigt enligt mig :) och jag fick min älsklings-chokladboll. Dock får jag inte lägga upp den enda bilden jag tog. HG tycker att hennes hand såg knasig ut men det gör den inte. Nåväl, jag ska vara en snäll kompis.
Missade början på Grey's idag. Får nog bli reprisen på söndag tror jag. Men det jag såg var iaf sjuuuuuuukt bra, som vanligt :)

Nu längtar jag till lördag, mina brudar är saknade! Fredagen kan slänga sig i väggen, blä för prov!

HUR DUKTIG ÄR MAN OM MAN GÅR OMLOTT MED EN PERSON SOM MAN VERKLIGEN, VERKLIGEN VILLE TRÄFFA I HELGEN PÅ RÅSUNDA? JO, MAN ÄR LIKA DUKTIG SOM JAG. DET SUGER! JAG FATTAR INTE HUR DET GICK TILL..

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag låter som om jag vore världens petnogasteee!

men vi såg himla tråkiga uuuuut faktiskt! men kan inte tro att vi hade roligt...

trots att vi hade det.

2008-10-16 @ 08:01:15

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0