STHLM

Sthlm var råkul. Det första jag gjorde när jag kom in till själva city var att springa in i Aggan, det var lite småkul. Matchen var kul (ganska händelselös ibland..) men Cristiano Ronaldo var snygg, sjukt snygg och himla bra också. När han inte låg på backen, det vill säga! Dock har jag dragt på mig värsta förkylningen nu. Plus att jag hade en massa överenergi i fredags när vi stannade vi Högakustenbron. Jag hoppade omkring som en galning och stukade foten, riktigt skickligt!
Beach på idrotten var kul. Jag och Ludvig var sjukt bra! Efter skolan drog Aggan med mig på Iksu. Men körde vi himla lugnt, verkligen. Jag ska ta det lugnt i veckan, det har jag lovat migsjälv.
Nu ska jag se lite OTH tror jag. Eller nått annat kul om som jag kan hitta. Men först ska jag fixa värsta stora tekoppen, det behövs.
  

Kommentarer
Postat av: maja

gosh va kul de ser ut :D till och med jag skulle tyck de va kul typ, and i hate fotboll!

2008-10-14 @ 10:54:07
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0