i catch a glimpse of heaven

Stolt! Köpte verkligen ingenting alls på stan igår. Förutom morotskaka på station, det räknas inte. HG köpte lite smått och gott men jag hittade verkligen nada. Umeå suger. Tur att Station är världens mysigaste iaf. Speciellt att sitta "nere vid vägen" men ljus på bordet när det är mörkt ute. Det måste ju ändå vara bland det bästa som finns.
Kvällen blev också myspys. Desperate och te med HG. Sen fick jag en fin överraskning innan jag skulle gå och lägga mig. Trodde helt ärligt att jag aldrig skulle få se det igen,haha. Jag vet, jag är tragisk och nörd. Tur att bara HG vet vad jag snackar om...


Nu ska jag ta ett varv runt Lövöudden tror jag. Även om det är kallt och halkigt ute. Kommer säkert hamna på akuten med brutet ben eller nått....

Kommentarer
Postat av: i knnow exactly what youre talking about

SNUSKHUMMER

2008-10-29 @ 10:50:47
Postat av: linnea

Sv: Hehe okej. Bara att börja nu då? ;)



Du såg DH igår? Vad tyckte du om tidshoppet?

2008-10-29 @ 20:42:37
URL: http://nehas.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0