I can reach my tomorrow,

Totalt ovärd men sjukt skön dag. Gick upp ganska tidigt och såg MammaMia, den var.. bra, faktiskt. Sen tog jag en lång springtur, 11km. Det känns i benen nu kan jag säga. Jag har också krattat i någon timma vilket betyder att jag kommer ha träningsvärk i massa knasiga muskler imorrn.
Imorrn måste jag verkligen på banken. Mitt uttagskort är sönder och jag har råkat spärra min kod till internetbanken, så himla bra jag är! Får väl ta och boka tid med mamma.. Det suger att man måste ha med sig målsman när man ska fixa sånt, bara drygt!

Nu vill jag ha en mandarin! Och sen ska jag se på tv. Vad vet jag inte men nått borde man väl kunna stå ut med?

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0