we're all in this together!

I really had the best time last night, I love my girls! Filmen (vi såg HSM3, inte Mamma mu som på bilden..) var ja, faktiskt bra! Och jag satt som vanligt med tårar rinnande nerför kinderna på slutet. Men jag vet att jag inte var den enda lipsillen, haha. Men det absolut bästa på hela kvällen var nog när Magdalena ställde sig vid talarstolen på Apberget och höll ett väldigt...speciellt tal. Jag dog, helt ärligt. Hade det inte varit så sjukt kallt så hade jag garanterat legat ner på marken och skrattat ihjäl mig. Min vän är lite smått galen ibland, men jag tycker om henne ändå!


"i look at you and my heart loves the view"
Jusste, jag var och vaccinerade mig inför Thailand imorse. Min arm gör ont. Och hur rädd blir man inte när ens lillasyster helt plötsligt faller ihop skakande på marken och sen tuppar av? Jag blev iaf rädd......................

Kommentarer
Postat av: hg

poor thing! how is she?

2008-10-31 @ 19:56:13

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0