and you're miles away

Jag blir så himla sur när jag vet att jag har jättemycke att plugga på men kommer inte på vad. Ohyes, det är toppen..typ. Det är iaf skönt att sluta 11.00. Och det är skönt att komma hem när man har tränat, haha, Jag och Ellen höll ut rätt bra, faktiskt.
Det är mindre kul att åka buss med hela Holmsund's fyllebänk. Slagsmål på bussen och ett himla liv från Maxi (läs systemet....) tills jag hoppade av. Seriöst, typ 40-50-åringar som slåss på bussen, hur bra känns det? Nja, inte sådär jättebra.. Det var iaf grymt skönt att hoppa av bussen, det kan jag lova!

Nu ska jag gå ner och sätta på lite tevatten. Sen ska jag se om jag kanske kan lösa en matteuppgift. Tänk, vad kul om jag skulle klara det utan hjälp!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0