Are just memories of a different life

Jag har kommit på världens bästa knep för att slappna av och varva ner på eftermiddagen/kvällen. Bada i badkaret! Det gjorde jag idag och det var toppen. Hade tänt massa ljus och lyssnade på lugnt favoriter och allt var jättebra. Sen kom "I will always love you" på radion och jag började storböla. Det var som om värsta tidsmaskinen drog mig tillbaka. Jag brukar klara det rätt bra men nu är jag så himla känslig när det gäller.. det. Men sen kom massa andra låtar jag tänkte på annat. När vattnet var kallt så gick jag upp, då var det inte lika skönt längre. Dock var jag himla varm och mjuk i kroppen vilket var bra efter mitt och Aggans gympass idag.  

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0