high tide, baby

Idag har jag åker knutit mina band till Holmsund..typ. Tittade på killarna (j-18)´s match. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den, men ibland var det då inte innebandy dom spelade, haha. Minns knappt sist jag var på Storsjö, måste varit sjuukt länge sen!
Ikväll hade jag huset för migsjälv så då passade Majsbollen, HG, Måns och Soccan på att komma förbi. Men nu är det bara Majsbollen som fortfarande står ut med mig, haha. Eller så är det bara jag som står ut med henne, who knows..
  
 

(Majsbollen tycker om att plåga folk, nästan lika mycke som hon tycker om att vara med på kort..)


Kommentarer
Postat av: Maja

3/4 delar av bilderna visar mej.. Wow.

2008-09-28 @ 15:19:43
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0