i will remember you

Jag känner mig verkligen helt slut just nu. Förts friskvård sen fotboll på idrotten, skolfoto (jag ser ut som en mupp, jag lovar!!!!!),  engelska och naturkunskap. Jag fattade inte mycke på naturgrejset (bra att jag går natur då?!!!) dock hade jag himla kul, faktiskt..haha. Efter det sprang jag och Aggan till IKSU och tränade någon timma. Jag sprang på löpbandet och såg på One Tree Hill, det var kul..men jobbigt! ;) snabb dusch och sen hem för att ta en promenad med Jossan. Det är ju så fint väder, jag var bara tvungen att komma ut.
Och nu sitter jag som sagt och halvsover på stolen. Har kollat igenom matten tills imorrn och jag tror att jag fattar det mesta. Svenskan orkar jag inte kolla på ikvl. Slutar 11.00 imorrn så jag funderar på att ta en sväng på stan. Eller så åker jag hem och..sover. Vi får se.

Nu ska jag iaf äta något och sen lägga mig i sängen och se CSI tills jag somnar, sov gott!




Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0