i'll never forget you

Idag har jag inte haft något liv så jag har hunnit sitta rätt många timmar på min säng och bara lyssna på musik. Jag fastnade för en låt, min och Majsbollens låt.
Jag saknar henne så mycket. Det är väl onödigt att man bor rätt nära varann iaf men aldrig och då menar jag aldrig hinner träffas. Jag behöver min Majsboll...ganska så mycke också!


The blackout - It's high tide, baby



Is this worth fighting for
You're worth fighting for
As I face the crowd and take a bow
This time its up to you
Time is up for me
Cause I've been biting my tongue for far too long
I know that I'm too blame
Burst into flames, you're beautiful
You're worth fighting for
I'm worth fighting for, don't say goodbye
You're worth fighting for..




Kommentarer
Postat av: maja

You're worth fighting for. jag saknar dej så soffler. MÅSTE TRÄFFAS NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNUUUUUU!!!!!!!

2008-09-22 @ 08:50:13
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0