ingenting alls

Jag kommer nog bli ett innebandy-freak i helgen, typ. Igår kväll följde jag med Malin och såg på Dalen- Umeå city. Det var faktiskt kul även om rumpan värkte efter bara fem min. Men då är det bara att bita ihop.
Nu ska jag nart rensa golvet från kläder och sen ska jag stirra mer i matteboken och inte fatta ett skit, kul? NEJ!
Men när jag är klar med det (eller..klar var dumt sagt. när jag är less) så ska jag springa ner till bussen. Jag lovade att komma och titta på Malins match mot H-sund. Sen skulle tydligen IKSU elit möta Obbola p93. Det blir ju...intressant. Dock har jag tvingat med mig Aggan. Ska bli skönt att för en gångs skull inte träffas på skolan! :) okej... Iksu ligger typ 20m från Minerva men.. Hon sa precis att hon hade något himla viktigt att breätta. Nu blev jag nyfiken, inte bra. Nu kommer jag inte kunna koncentrera mig på matten.

Kommentarer
Postat av: hhanna

att jag inte såg dig :O var ju där jag med!

2008-09-08 @ 13:03:13
URL: http://hhannnaa.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0