just like it used to be, honey

Fredagar är dryga. Speciellt svenska, det suger. Jag fattar nada. Seriöst. Idag fattade jag mindre än nada, skitkul.
Malin och Magdalena räddade iaf min dag. Så sjukt kul att bara sitta inne framför tvn med glass och prata minnen och annat strunt, det var ju liksom ett tag sen.. Magda har ju börjat sin proffskarriär i RIG och har inte så mycke tid över för oss "vanliga" människor, haha. Och Malin är ju en etablerad IKSU-spelare så hon har inte så mycke tid kvar hon heller. Men hey, jag pluggar nästan hela tiden så jag är rätt busy jag med, hehe.. okej, jag försöker plugga med det slutar alltid med att jag ger upp efter fem min och går och gör något annat, jättebra taktik!

Nu sitter jag och käkar lite på min glass, den ska jag sluta med. Jag äter bara för at hålla mig vaken nu tror jag. Då är det nog aningen bättre att gå och lägga sig, det tänker jag iaf försöka göra. Jag lär ju fastna framför tvn.

Ingen sovmorgon imorrn, ska gå och heja på Måsn och de andra. Undra om dom är bra, himla längesen jag tittade.

  


 

<-- Magda ville inte skryta men...

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0