let's sleep til' the sun goes down

Jag ville så himla gärna göra bort min presentation på bilden idag men icket. Wiklund kommer för långt ner i listan för att hinnas med på första lektionen, bajs. Nu ska jag gå och ha ont i magen en vecka till..

Jag pallade iaf inte att träna på hålet idag. Agnes drog med mig till uppehållsrummet. Där satt vi och pluggade, läste sms, snackade basket och sånt helt normalt, haha. Dock tror jag inte att Agnes tyckte om min matte.. Men hon kan omöjligt hata den lika mycket som jag!



Eftersom jag inte tränade på hålet så tog jag en springtur när jag kom hem. Det var himla tungt och kallt. Nu ska jag plugga lite tills imorrn och sen krypa ner under mitt tjocka täcke, ciaoooo!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0