hurts, oh it hurts!

Åh, jag älskar Minervas underbara trappor. Speciellt när man har hemskt träningsvärk i lår och rumpa, då är dom extra mysiga att springa upp och ner för.. Dock var det bara upp och ner en gång som gällde eftersom jag slutade till lunch. Då sprang jag över till IKSU och fick ett träningsprogram på gymmet, jag och julia ska bli starkast (och biffigast) i Sverige..typ.
Julia envisades med att vi skulle ta en 123buss (det betyder att jag måste gå 2km, minst, extra) så på min lilla promenad hem gick jag förbi min kära gamla skola. Den såg ut precis som vanligt. Stor, ful och trygg. En äkta skolbyggnad.


Kommentarer
Postat av: maja

minnen... endå

2008-09-11 @ 13:04:59
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0