The more I think, the less I believe it

   
  
Direkt när jag kom hem efter att ha följt med Maja en bit så drog Malin med mig på ännu en promenad. Det var blåsigt! Men kul. Dock känner jag att jag ligger efter med pluggandet, det är mindre kul. Nu har jag precis sett One tree hill, jag grät som vanligt, haha. Nej, nu väntar min snygga samhällsbok, ciiiaaaoa.




Hittade en så sjukt perfekt video på youtube. Efter alla timmar jag ock Majsbollen spenerat framför Pride&Prejudice så går det knatt att förklara hur bra den passa in just idag. Och att låten heter "A lonley September" gör ju inte saken värre. Speciellt inte när den är en av de finaste låtarna som någonsin skrivits,
Så Majsbollen, you gotta love it!


Kommentarer
Postat av: Maja

puss på p and p och dej <3

(och sean)

2008-09-28 @ 21:29:10
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0