For you I’ll set my house on fire

HG, Malin och Livan är himla kul. Och dom är bra på att spela kort, det är inte jag. Tycker väldigt synd om Liv som var på mitt lag, haha. Jag är desto bättre på att babbla. Och att säga en massa som jag egentligen inte hade tänkt säga. När jag väl kommit igång så är det svårt att få stopp på mig ibland. Undra om det är så bra..tror inte det.
Livan ville inte ligga och trängas med oss så hon for hem när vi andra gick och la oss.
Morgonen spenderade vi i soffan med täcken, te, mackor och minst tiotusen Riesen. Plus att Malin fick bestämma film. Kalle och chokladfabriken. Hon tyckte att det var skam att jag inte hade sett den..





Jag, Livan, Malin och Hannah- back in buissnes




Nu liggen min lilla kusin, som jag ska barnvakta, i min säng. Jag tror att hon väntar på at vi ska gå ner och packa upp påsen med godsaker som hon har tagit med. Det vill jag också, bye :)

Kommentarer
Postat av: unknown

sofia lilla, första gången i världshistorien kanske? SETT, inte sätt....

2008-09-16 @ 12:34:04

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0