All the sweet honey from above

Jag har seriöst lust att slänga min mattebok i papperskorgen. Det är ju omöjligt att lösa ut massa x ur konstiga formler, jag ger upp.

Idag har jag stått och pucklat på Aggan på friskvården. Så himla skönt att träna på skoltid! Även om punch-out kanske inte var en jättehitt men.. Imorrn ska jag och mina snygga classmates gå på afro-power-dance. Dom taggar, inte jag..haha.

Egentligen så borde jag nog ha pluggat en massa men jag tappade suget när jag inte kom framåt i matten. Sen kom min kära granne, Josefin över också. Vi käkade nötter och snackade framför brasan. Jag älskar brasor! Det måste vara det absolut mysigaste som finns.

Jag älskar att jag alltid lyckas säga massa knasigheter på lunchen, det är nästan kul!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0