light in the tunnel

Jag pallar inte dagar då man går omkring och är sur utan anledning. Irriterar sig på allt, säger massa dumma och taskiga kommentarer, är inte sigsjälv. YES, så var det idag. Jättebra.. Och ett dunkade huvud hjälper inte till så speciellt mycke kan jag ju lugnt säga. Plus att jag har sabbat så sjukt mycke idag...KUL!

Den lilla ljuspunkten på dagen var nog iaf middag på Starz med "the strawberrycrew". Frida och Majsbollen är himla söta. Nu ska jag gå ner och tröst äta något för att få upp humöret lite och sen sla jag så till sängs. Sova är bra när man är pissed. 


(Jag tror att dom försökte se lika roliga ut som jag gjorde idag..)

Kommentarer
Postat av: maja

wow,jag ser glad ut?

2008-09-05 @ 10:17:34
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0