Never thought you’d make me, break me

Jag vet att jag borde plugga ikvl men jag har liksom inte kommit på vad jag ska plugga på än. Men nått är det..
Jag har sovit i soffan sen jag kom hem. Fattar inte varför jag blev så himla trött och negativ idag? Jag kan inte komma ihåg att det har hänt något speciellt.. Det började ju bra med aerobics och sen bubbel med "vi5" plus aggan. "Vi5" måste vara det absolut fulaste uttrycket som finns men det är himla bra och dom flesta fattar nu precis vilka jag menar. (Mimmi, Maja, Ida, Julia och myself). Hur som helst kan jag ju också säga att vi äger på att uttala massa knasiga meningar i kör på engelska. Speciellt om dom handlar om toeses som nån tror är roses.
Nu har jag avreagerat mig litegrann på Jossan, det var himla skönt. Och det var himla skönt ute också. Något som inte är så himla skönt är att min träningsväska står ouppackad på golvet och att min mage kurrar. Det måste jag göra något åt!

  

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0