Hit me, knock me out and let me go back to sleep

Mina ben gör ont, riktigt ont. Testa att ha bodypump (för första gången på en massa månader) och sen några timmar senare ha cooper-test, 3km. Det är faktiskt inte sådär superkul.. Eller det är kul nu, när det är över. Cooper gick rätt okej, till och med rätt bra. Med tanke på morgonens träning är jag verkligen helt nöjd. Aldrig att jag springer om frivilligt på uppsamlingsheatet, never. Det gör bara galningar, haha.
Jag trodde seriöst att jag skulle falla ihop när jag och Frida sprang till bussen men jag bet ihop, haha. Och hann med bussen, helt otroligt! (Den överfulla och jobbiga 16.15-bussen...)

När jag kom hem var jag iaf död. Det var jag tvungen att ändra på så det fick bli en promenix med Rebecca, himla mysigt. Jag dissar matten idag, den får vara tills imorrn, jag har ingen kraft kvar!

Nu ska jag packa mina saker tills imorrn och sen go to my looovely bedsom jag har längtat.... 


Kommentarer
Postat av: hannah

jag ska skicka ett vykort till karin och skriva att jag älskar henne! ska du skriva ett till rigmor?

2008-09-09 @ 18:07:59

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0