You are my heaven

Haha, idag var inte direkt min dag, believe me. (Måndagar, you knoow...) Förutom att jag glömde nyckeln hemma (första gången på typ 4år) så mådde jag piss på friskvården. Alldeles svimfärdig, fråga mig inte varför. Det var läskigt! Sen körde jag fast i matten och fattar ingenting (okej, kanske inte så ovanligt men..), fick hjälp av Petros och Oskar. Jag blir bara sur på alla mattesnillen idag. Dom snackar som om allt vore så sjukt självklart men tro mig, det är det inte. Jag och Ida satt bara och skrattade åt deras utränkningar, även Mimmi och Maja joinade oss efter ett tag. Skönt att vi är på nästan samma nivå iaf :) haha.
Åh, jag taggar kvällarna hela denna vecka, typ. Grey's, Desperate, GossipGirl och alla andra serier börjar ju nu, YEEY. Snacka om att jag kommer bli TVnörd.. Ja, när jag inte pluggar, haha.
'Nu ska jag duscha och sen känna mig duktig som sprang runt sjön!


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0