you're everywhere..you're everything

Tisdag=kortdag=SKÖNT! Efter skolan drog vi ner på stan. Först hängde vi på bibblan ett tag,(haha) sen blev det fika på station. Kan ju säga att måna kära vänner är avundsjuka på mitt presentkort där, haha. Bara därför ska jag dra med Aggan dit imorrn igen, toppen!
Sen jag kom innanför dörren tills typ.. nu har jag läst, läst och läst. Det var så längesen jag var riktigt inne i en bok och jag har saknat det.
Ska jag berätta en sak? JAG ÄR LEDIG IMORRN! Eller ja.. jag lär ju måsta plugga en hel del, om jag hinner. Först ska jag in på iksu och träffa Aggan. Vi ska pumpa och vara duktiga. Sen ska vi plugga samhällskunskap. Kul? Ja, allt blir kul på café med Aggan, så är det.

Nu ska jag bestämma om jag ska se Desperate eller en Manchester utd-match.. hemskt val!


J
ulia åt glass, som vanligt. Och tydligen var det något fel på skeden..


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0