i've got soul

Just nu sitter jag och äter smörgåsrån samtidigt som jag lyssnar på en massa knasmusik som jag fick av Majsbollen sist vi träffades. Okej, allt är kanske inte knas..men mycket! Jag hade tänkt måla naglarna med det blev ett för stort beslut att ta om dom skulle kapas av eller inte.. Ska tänka över det ett tag till. Jag har ju som tid idag. Eller...har jag? Kom liksom på att jag ska till Hemavan imorrn. En idé vore väl att kanske börja packa? Lär ju inte hinna packa innan skolan imorrn iaf. 
Och bara för att man är sjuk så betyder inte det att man inte har massa skolarbete, det kom jag precis på när jag sneglade på skrivbordet och såg min underbart snygga mattebok. Kul, nu fick jag helt plötsligt väldigt mycket att göra..

Min morgon, helt okej!


Kommentarer
Postat av: maja

MAJAS MUSIK ÄGGGEEERRR!

2009-04-08 @ 12:28:19
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0