my heart is yours

 Nu var det himla längesen alltså. Jag tror jag börjar få lite abstinens efter mina tjejer, faktiskt. Jag menar, dom är ju som bäst på jorden och har man inte träffat dom på ett tag så får man det jobbigt i själen. Mallanbrallan ska få ta bort lite av min abstinens ikvl. Resten ska springa efter en lite boll med långa pinnar i händerna i ett stort och stinkande rum. Men det är dom himla bra då, dom tjejerna. Mallan också. Dock är det himla skönt att hon håller sig till träningar på eftermiddagarna och inte kvällarna. Kvällarna ska vara fria för spontana idéer, tycker jag iaf.
 

Kommentarer
Postat av: hhanna

vi saknar dig också, soffan!!

2009-04-16 @ 17:24:32
URL: http://hhannnaa.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0