Youre messin up my mind

Åh, jag är kär i solen. Och i värmen! That's great! 
Dagen till ära hade jag bestämt mig för en lååång och lååångsam springtur. När solen brände bak i ryggen fick jag massor av extra energi och oj, så skönt det var. och skönt var det att komma hem och veta att man sprungit drygt en mil...hehe. Den känslan slår nästan inget, nästan.
Sen blev det inget matteplugg för min del utan en slö promenad med Frida i solen. Måste ju liksom passa på att vara ute när det är så underbart fint! (och ja, jag är fortfarande kär i sol och värme..det märks antar jag.) Vi kom fram till en massa saker som vi ska förändra. Frågan är bara om vi verkligen kommer att genomföra förändringarna..
Nu ska jag ta bort mitt vackra nagellack. Eller..hälften är redan borta så det blir nog inget problem. Sen ska jag gå till Mallanbrallan (gå utomhus, SÅ UNDERBART!) 

Sol imorgon hade inte varit heeeelt fel, det kan jag lova.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0