4 am forever.

Åh, så otroligt less jag är på snön. Var det inte vår nyss? Det är det iaf inte nu. Varför? Jo, DET SNÖAR INTE PÅ VÅREN. Så himla tragiskt med snö i mitten av april, jag blir ledsen. Och vad gör man då man blir ledsen? Jo, antingen åker man ner till farmor och äter plättar (jag förlorade stort, rekordet på flest ätna plättar sattes idag till 61 stycken av en nybliven fjortis. jag fick i mig 15..måste öva lite mera tror jag.) Eller så lyssnar man på massa deppig och fin musik. Jag har gjort båda delarna. 

(Ian är bara lagom snygg.......hehehehe)

Kommentarer
Postat av: maja

Ian blir alltid och f-ever ägd av sean ;)

2009-04-18 @ 16:42:02
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0